30 november 2009

Någon som vill veta nåt om vindsrenoveringen?

De läsare som följt med från bloggens start har ju kunnat läsa om våra insatser på ovanvåningen. Antalet blogginlägg om regling, isolering, gipsning, fönstermontering, eller för den skullen tapetsering har på senare tid (EF) varit få (noll).

Kanske någon som är sugen på en uppdatering av hur långt det är kommet samt kolla in lite bilder?
Eftersom jag noterat att antalet besökare i snitt på bloggen varje dag är 11st, borde det inte vara för mycket begärt att kräva 5 st kommentarer med önskan eller åtminstone ett "hej" för att jag ska ta mig tid att skriva om allt slit och visa vad som hänt sedan sist.

8 kommentarer:

Andréas sa...

Jag vill se bilder!

Daniel sa...

klart vi vill se bilder!

GANSKA LAGOM sa...

Hihi! Hej! :)
Fram med bilderna bara!

AK sa...

Ja, upp till bevis, hur går det?

Rockulle sa...

Bilder!!!

Anonym sa...

M2 Ja hur har det gått

M sa...

Önskad effekt! Ni kan ju det här med att kommentera. :-)
Jag ska försöka hinna med att ladda upp lite bilder mellan kvällens däckbyte och tapetsering.

Anonym sa...

Jag hoppas på en guidad visning på lördag.
Kram
Maria