5 februari 2013

Uppryckning

Dax att ta sig i kragen. Samla sig. Rycka upp mig. Vakna. Fokusera. Koncentrera. Leverera.

Vem vill läsa en döende blogg.

Det som serverats den senaste tiden är en död blogg. Inte lätt att hålla kvar ert intresse för det som komma skall. Men idag skall jag rycka upp mig. Ge er text. Imorgon kanske jag tar steget och publicerar en bild. Bara för att värma upp igen. För det är ju snart dax för mig att berätta hur det går med fru, familj, barn, mage och allt det där. Självklart längtar ni alla att få läsa om Buddy, förlossningshistorier, bilder och målande beskrivningar. Men idag får ni en glimt ur min jobbvardag.

Två förfrågningshandlingar upprättade. Pumpar och UV - Administrativa föreskrifter, tekniska beskrivningar, anbudsformulär, ritningar. Allt det publiceras idag och om en månad sisådär får jag lov att sprätta kuvert och öppna anbuden. Det ska bli spännande, men däremellan ett barn. Det blir nog minst lika kul! :-)



1 kommentar:

Anonym sa...

Då väntar jag tills imorgon :-)

/ Maria