28 december 2008

Hemligheten

Nu är hela familjen förutom syster invigd i vår lilla hemlighet. Att vi ska få barn. Syrran kommer att få reda på att hon ska bli faster dagen innan nyårsafton. Det är ju inte mer än rättvist att hon får bli faster, jag ska ju bli morbror i vår...
Jämngamla kusiner helt enkelt.

Sen, efter att vi har varit iväg och åkt skidor i alperna en vecka, så blir det dax att även inviga resten. Alla kompisar, vänner och berätta på jobbet.
Hmmm, vem ska jag ringa först?
Jag och M pratade ju om att vara pappalediga ihop under sommaren 2010. Jag kommer vara det, kommer han? Får nog ringa dig först, och då kommer ju det att spridas fortare än fort till Frau J, så du kommer vara den andra personen som får reda på det och det innebär ju att även Fru T och Robert snart kommer att veta. Så er ringer jag precis därefter.

Inga kommentarer: