5 maj 2009

Hur tänker man... (del2)

...när man skall köpa födelsedagspresent till sin fru på hennes 30-årsdag imorgon?
Jag har min vana trogen inte planerat nåt alls förutom att jag vill köpa en gasolgrill. Fast egentligen är ju den mest till mig.

Jo, jag vet att K läser bloggen, men liksom ändå. Kan jag inte få några snabba tips på saker som ligger rätt i tiden och som skulle passa. Jag antar att det inte kommer att funka med sedvanlig blomsterkvast och ett fantasilöst smycke. Här krävs nåt bättre och jag har 11 timmar och 45 minuter tills hennes dag infaller. HJÄLP!

4 kommentarer:

K sa...

Fast du har väl köpt något redan, i smyg? Du skriver bara här för att jag ska bli nervös. Visst är det så? Eller?

Miasworld sa...

Bakplåt?

Winnie The Pooh sa...

Tja, jag minns min och Mias vansinnigt roliga msn-konversation från förrårets K-present-bryderier...
Vill minnas att bakplåt var stalltipset då?

M sa...

Kanske ska duka upp morgondagens födelsedagsfrukost på den nyinköpta bakplåten... Undrar just om K inser att det är den som är presenten. :-)